Dit gaat er gebeuren met de ISDN-verbinding van uw alarmsysteem (update)

In augustus 2021 informeerden wij u in verband met het uitfaseren/stopzetten van ISDN en wat de consequenties zijn voor het doormelden van uw alarminstallatie. 

Heel veel relaties hebben gehoor gegeven aan onze oproep om contact op te nemen met hun installateur van het alarmsysteem om de mogelijkheden te bespreken, zoals het plaatsen van een IP-converter. 

Ondertussen hebben KPN en Tele2, mede onder druk van alle alarmcentrales, aanpassingen gedaan in hun netwerk waardoor op dit moment nog steeds signalen kunnen worden overgedragen. Uw alarmsysteem is dus nog steeds verbonden met onze alarmcentrale en daarom blijven wij u doorbelasten voor onze dienstverlening.

KPN en Tele2 geven wel aan dat dit geen heel bestendige oplossing is die het nog jaren gaat volhouden. Ons advies is en blijft dan ook; neem contact op met uw installateur en informeer naar de mogelijkheden!

Zo lang uw alarmsysteem meldingen naar ons blijft zenden, zullen wij daarop actie ondernemen. Zoals u van ons gewend bent.

Snel een installatiepartner van Alert vinden?

Bekijk hier de installatie partners bij u in de buurt.