Alert Connect: Alert als verlengstuk van uw bedrijf

Tegenwoordig verlangen steeds meer consumenten en organisaties dat bedrijven 24 uur per dag, 7 dagen in de week, telefonisch bereikbaar zijn. Mensen en organisaties doen nu eenmaal graag zaken met bedrijven die over een goede klantenservice beschikken. Een goede en hoge bereikbaarheid maakt onderdeel uit van deze goede service. Dit beeld zien wij dan ook bevestigd worden in het aantal aanvragen wat wij mogen ontvangen met betrekking tot onze 24-uurs bereikbaarheidsdienst Alert Connect.

Voor veel bedrijven waarbij het tot voor kort niet mogelijk was 24/7 bereikbaarheid te zijn vanwege kantoortijden, weekenden en feestdagen heeft Alert Connect inmiddels een rol van betekenis kunnen spelen. 

Een trouwe installatiepartner van Alert ervaarde al langer het probleem dat als zijn bedrijf gesloten was of dat hij zich in een situatie bevond dat hij zijn klanten telefonisch niet te woord kon staan (feestdagen, avond/nachturen of privéomstandigheden) hij veel gebeld werd. Deze oproepen kwamen zowel binnen op zijn zakelijke als privé telefoon. Niet heel handig, maar begrijpelijk.

Toen wij met deze installatiepartner om de tafel zijn gaan zitten is overeengekomen dat wanneer hij zijn bedrijfstelefoon doorschakelt via Alert Connect, de binnenkomende lijnen via onze collega’s op de alarmservicecentrale opgepakt worden. Voor de binnenkomende lijnen overdag wordt een terugbelverzoek aangemaakt en in de avond- en nachturen wordt er contact gezocht met de monteur conform het opgegeven storingsrooster.

Het resultaat: minder telefoontjes voor de installatiepartner als voorheen en een installatiebedrijf dat gelijk voorzien is van een 24/7 service. De centralisten van Alert alarmservicecentrale nemen de telefoon op met zijn bedrijfsnaam, staan de klant professioneel te woord en volgen het afgesproken protocol. Hierdoor had deze installerende partij meer tevreden klanten, komt zijn bedrijf professioneler over en loopt hij geen nieuwe afnemers meer mis wegens zijn onbereikbaarheid.

Alert heeft door de jaren heen al tal van bedrijven en organisaties geholpen met Alert Connect. Denk aan installatiebedrijven, rioleringsbedrijven, woningbouwcorporaties, thuiszorginstellingen, parkeergarages en veel meer andere uiteenlopende bedrijven en organisaties.

Na onze gedane investering in 2019/2020 in een apart softwarepakket, speciaal ingericht voor onze bereikbaarheidsservice Alert Connect,  zijn we nog beter in staat onze servicediensten aan te bieden op een snelle en doeltreffende wijze. Met behulp van de software zijn we in staan te fungeren als verlengstuk van uw organisatie en inkomende telefoongesprekken namens u af te handelen op het gebied van calamiteiten, storingen, als helpdesk etc.

De voordelen van Alert Connect voor uw bedrijf

  • 24/7 bereikbaar!
  • Vriendelijke en klantgerichte medewerkers nemen de telefoon op met uw bedrijfsnaam;
  • Overzichtelijke rapportages;
  • Inzetbaar wanneer u dat wilt, wel zo flexibel.