Teleservice

In de hedendaagse 24 uurseconomie wensen consumenten, dat ondernemers 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar zijn. Deze 24 uur service kunt u uw klanten bieden door middel van Teleservice van Alert.

Alert als verlengstuk van uw bedrijf

Alert treedt op als het verlengstuk van uw bedrijf buiten de openingstijden van uw organisatie. In de avonduren, weekenden, op feestdagen en andere tijdstippen wanneer uw medewerkers niet in de gelegenheid zijn de telefoon te beantwoorden, staan onze medewerkers uw klanten in uw naam te woord en nemen zij de telefoon aan met uw bedrijfsnaam. In overeenstemming zullen zij in staat zijn uw klanten te informeren, kunnen zij orders noteren, afspraken inplannen en coördineren zij storingsmeldingen.

Overzichtelijke rapportages volgens uw protocol

Onze klantgerichte, vriendelijke, maar vooral professionele medewerkers maken naar wens overzichtelijke rapportages volgens overeengekomen protocol, zodat u een duidelijk overzicht heeft van alles dat heeft plaatsgevonden ten tijde uw bedrijf gesloten is.

Teleservice van Alert is mogelijk voor een variëteit van bedrijven. Installatiebedrijven, rioleringsbedrijven, woningbouwcorporaties, thuiszorginstellingen en het gemeentelijk calamiteiten meldpunt zijn slechts enkele voorbeelden van bedrijven die gebruik maken van de Teleservice diensten van Alert

Voor organisaties die niet wegkomen met een antwoordapparaat, bieden we:

  • 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar;
  • Vriendelijke en klantgerichte medewerkers nemen de telefoon op met uw bedrijfsnaam;
  • Overzichtelijke rapportages;
  • Inzetbaar wanneer uw dat wilt, wel zo flexibel.